Most pénteken partihelyen jártunk, először a Punto Picában búcsúztattuk Pollyt Brazíliából, és köszöntöttük Jo-t Norvégiából, és az ájszekesek kedvezményt kapnak a sörre. (Így is 5 litas aka. 400 pénz) A képen narancsban Stefano, a vicces olasz, aki még kb. 3 hétig van Kaunasban, mellette Jo (ejtsd Jú, de mindenkinek Joe), aki norvég, és kicsit többet tud költeni egy kocsmában nálam, alatta Bernhard, aki osztrák, és pont olyan kezdő a cégnél, mint én, és ittléte első napján ráhajtott a román csajra, akivel azóta együt vannak (vagy egy egész hete!), szóval kiérdemelten máccsó-máccsó máccsómen!

Utána megirányoztuk a DzemPub nevű (ejtsd dzsempáb) remek helyet, ahol 5 másik litvánnal együtt ugráltunk gyermekkorom Linkin Park és Papa Roach muzsikájára (és befittyent egy Scotty doesn't know is ám, aminek külön örültem). A képen Iulianával vagyunk láthatóak, aki jófej, és első nap csinált nekem egy tuti omlettet, amikor még gyámoltalan és litastalan voltam, így a szívembe zártam egyből.

Végezetül fogadjátok sok szeretettel a képet az ételről, amit én magam készítettem, és aki ismeri a főzési nemtudományomat, az értékelni fogja. :) (a világon semmi litván különlegesség nincs benne, de akkor is)

Adri

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenlitvania.blog.hu/api/trackback/id/tr741242519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása