Üdvözlet

 2009.07.06. 22:07

Kedves Érdeklődő Nemájszeker és Ájszeker!

 Először is üdv a blogon! Ha minden jól megy, legalább heti frissítésben tudsz meg infókat rólam, és arról, hogy mit is keresek a messzi északon, alig 1200 km-re drága szülőföldemtől.

Még egyértelműen tart a honeymoon része a gyakorlatomnak, minden új, annyi infót kell feldolgoznom, hogy valami elképesztő. De amit eddig láttam Litvániából és Kaunasból az igencsak remek! :)

Péntek este hagytam el Pest városát (menetrend szerint 19:58-kor, valójában 20:40-kor), hogy 8:45-kor megérkezzem Varsóba. (ugyebár 5 percem lett volna elérni a vonat csatlakozást :P ) Szóval volt egy napom Varsóban. Találtam egy pöpec bőröndlezáró helyet, ahol mind a két nagybőröndöm egészen potom pénzért elfért, és sikerült fogat is mosnom. (Aki valaha is utazott éjszaka, megérti az e felett érzett örömömet) Varsóból leginkább csak az óvárost láttam, ami egyszer abszolút nézhető, ha az a célállomás, akkor felteszem még inkább.

20:30-kor indultam tovább busszal, és menetrend szerint 5:50-kor, valójában 4:40-kor megérkeztem, így volt egy meghitt órám a litván hajnalban a buszállomáson fűtés és minden egyéb nélkül, de utána a kaunasi gyakornokok kijöttek elém, és kaptam welcome litván tequilát is (1. valami alkohol, 2. sózott kenyérbe harapás)

Az albi remek, 3 másik gyakornokkal lakom együtt, akik ugyancsak a Vykom cégnél dolgoznak, ahol holnaptól én is fogok, név szerint Iuliana, Roksana és Marcus, legutóbbi 3 hétig a szobatársam, utána a két lány hazamegy, és némi időre nagy valószínűséggel lesz saját szobám.

A cégnél összesen 7-8 gyakornok dolgozik egyszerre, úgyhogy bőven nem vagyok és nem is leszek egyedül.

Tegnap napközben megnéztünk egy múzeumot, ahol egy ördögökből álló gyűjteményt állítottak ki, és tuti volt. :)

Aztán este négyen átmentünk Vilniusba (főváros), ami kb 1 óra innen busszal, és tényleg nagyon szép, nagyon romantikus, nagyon ó (minden értelemben :P), és még egy partihelyre is sikerült lejutnom, ahol kb. SZOTE-szintű zene ment, úgyhogy totál otthon éreztem magam. És ami a legfontosabb, megettem életem legjobb pizzáját, ha még visszamegyek, akkor leírom az étterem nevét, hogyha véletlenül erre jártok, menjetek be oda mindenképp. Jaigen, hozzá kell tennem, hogy ott van vasárnap is buli. (bár gondolom rásegített, hogy ma valami litván nemzeti ünnep van).

Tehát holnap munkakezdés, egy osztrák sráccal leszünk újak a cégnél, és ha minden igaz, akkor este welcome buli, ahol megismertetem a népet a nyekenyókával, hadd élvezzék.

Ígérem, hogy majd igyekszem mindent képekkel is alátámasztani, de most még csak Varsóról vannak képeim.

No jók legyetek, és a munkáról az első élményeimmel jelentkezem a héten. Mindenkit üdvözlök!

Adriii

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenlitvania.blog.hu/api/trackback/id/tr681230839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása