Valódi freakin' munka!

 2009.07.12. 19:43

Sziasztok Kispajtások,

 Dolgoztam. Én magam. :) Szóval túl vagyok az első hetemen, és nem mondanám, hogy jobb ember lettem tőle, de a végére tuti megtanulok 8 órát végig ülni a fenekemen, és közben bámulni a képernyőt.

Hogy mit is dolgozom? Egyelőre kutatom a magyar gépjárműszállító-fuvarozó piacot. Ha bárkinek van ismerőse a témában, az írjon, és október 12-én meghívom egy jó pofa sörre, vagy viszek neki innen, megegyezünk. Szóval elég kevés elérhető anyag van a neten, mert a legtöbben a nagyoknak dolgoznak és nincsen ilyen járművük. De már találtam vagy 15 céget. Jee. Ha végeztem a kutatás részével, akkor fel kell majd őket keresnem, és minden sales tehetségemmel rávenni őket arra, hogy szállítsák azokat a jóságokat, amiket drága kollégáim leszerveznek nekik. A többiek amondók, hogy ez első hónap után lesz izgis a meló, szóval nem aggódom. :)

Összesen 3 feljebbvalóm vala, Tomas, Marius és Edgaras, mindhárman elég fiatalok, és teljesen okésak. Amint megkötöm az első üzletemet, jelentem.

Ennyit a munkáról. A következő bejegyzés vidámabb témákat fog érinteni. :)

Adri

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenlitvania.blog.hu/api/trackback/id/tr751242248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása