Az elmúlt két hetem

 2009.08.02. 10:15

Heló-heló,

Múlt héten eladtam életem első szállítmányát! Juhú! Russelsheim-Győr távolságban, ezzel 60 eurót keresve a Vykomnak. :) Ezen a héten Marco úgy döntött, hogy távozik a cégtől, szóval megkaptam a szlovén piacot is. Így most már nagy valószínűséggel a hátralévő időmben ezzel fogok foglalkozni. (a magyar piac irtó kicsi - mármint van 3-4 nagy, a többiek kevesen vannak és nehezen fellelhetőek - így először az volt a terv, hogy elkezdek szállítmányok után nézni, ami újabb 2 hetes izgalommantes netböngészést jelentett volna). A fuvarozókkal való munka problémásabb és emiatt izgisebb is, úgyhogy sajnálom, hogy Marco kidőlt a sorból,de így legalább nem kell mennem sehova.

Múlt vasárnap ellátogattunk Trakaiba, ahol van egy kastély a 13. századból, és jellegzetes a kibinaira hallgató ételük, ami husival vagy bármi mással töltött kenyérszerű cuccizé. De fincsi nagyon. :) És mivel nincs oda közvetlen buszjárat, ezért Roksival és Iulianával stoppoltunk, amit egyszer mindenképpen ki akartam próbálni életemben, de a jövőben maradok a fizetéses módszernél, amikor mégiscsak nagyobb az esély a túlélésre :P

Megkaptam a külön szobát is, mivel a héten Iuliana, Roksana és Stefano hazamentek. Ami azért is vicces, mert jövő héten a "fuvarozók" részlegen én leszek az egyetlen gyakornok, amíg meg nem érkezik a lengyel és a bolgár utánpótlás.

A gyakornokok búcsúztatása bulit is jelent, ami nyilván most is megvolt. :) Szerencsére nem nálunk, így a takarításból kimaradtam. Kifejezetten jóra sikeredett a buli, főleg köszönhetően a jó kaunasi szokásnak, hogy ha valaki iszik az egészségedre, akkor te iszol következőnek. :P Mindhárman megkapták ez egyen Oops I did it... pólót képpel, az enyémet majd ígérem mutogatom odahaza.

Ma még elnézünk az állatkertbe, utána vége is a hétnek. Tomorútmájli.

Akinek még nem mondtam: úgy néz ki, hogy már szeptember 20-án hazatérek kis hazámba, mivel a szerződésemre rossz időpontot írtak, ezt kihasználva maradok a kötelező 12 hét munkánál, és szaladok haza szakdolgozatot írni és záróvizsgára tanulni, mert van egy olyan halovány érzésem, hogy van mit. :) Tehááát A 21-ei héten mindenki készüljön a welcome bulimra, ami a Tóth-rezidencián lészen majdan a hétnek az végén, időjárástól függően kertipartival egybekötve. Mindenkit ezúttal szeretettel meghívok. :)

Mai funny fact: még Litvániában is itt vagyunk! És van Bonduelle is!

Adri


A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenlitvania.blog.hu/api/trackback/id/tr11282650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brizsit 2009.08.03. 20:58:11

a piaci adaptáció meg elmaradt :D
süti beállítások módosítása