Sziasztok megint,

Először is, íme egy kép arról, amikor megérkeztem hajnalok hajnalán, és üdvözöltek kedves gyakornoktársaim:

Rózsaszínben Roxi Lengyelországból, mellette Denitsa Ukrajnából, mellette Iuliana Romániából. Nekik is eléggé reggel volt, de nagyon jól esett, hogy négyen is kijöttek értem (Berhard, Ausztria fényképez.) Süt rólam a gyönyör, amelyet a litván vodka felett éreztem, de utána határozottan kevésbé fáztam. ;)

 

Éééés persze megvolt a welcome party is, ahol ugyancsak újra megkóstolhattam eme remek kombinációt, de kaptam hozzá Kefyrast is, ami kb. ugyanaz, mint a magyar kefír, de nyilván úgy adják elő, mint litván szpesöl. :P

A tartó fiatalember a traineebuddym, Laurinas, aki a friss LCP. Máténak üzenem, hogy a tavalyi LCP emlékezik rá és a Smoking Teamre egyaránt. A welcome buli itt volt nálunk, a nyekenyókát szerették, csak először azt hitték, hogy feles lesz, és a két literes mennyiséggel kifejezett tiszteletet ébresztettem bennük. Később megkóstolták és elmúlt :P

  Többet már nem kellett ezt a remek italt fogyasztanom. Főleg nem kefírrel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mierteppenlitvania.blog.hu/api/trackback/id/tr981242509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása